ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Khamis, 26 Oktober 2017

Laman Bkt Tangga Sintok Kedah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada semua yang mengikuti halaman blog Pemikat Tekukur

Hari ini aku hendak berkongsi kisah 2 bulan lepas yang mana aku telah ditugaskan untuk jaga projek di UUM Sintok Kedah. Oleh kerana aku menyewa sebuah homestay, aku bawa besama BB Sempoi untuk ajar memikat di luar kawasan. Habis waktu kerja aku bawa BB Sempoi meronda kawasan berdekatan untuk mencuba nasib.

Tarikh   : 17-07-2017
Laman  : Felda Bukit Tangga, Sintok Kedah
Pikat     : BB Sempoi
Rank     : Tangkapan ke-11
BH        : Kopi "O" Keteh-keteh

Target Suara kasar, target dengan mangsa sama-sama datang beranggar. Yang terjun hat kopi "o" ni pulak adoiii..........





Tiada ulasan:

Catat Ulasan