ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Selasa, 24 Oktober 2017

BB Sempoi Tapau ke-10

Tarikh  : 02-07-2017
Lokasi : Kg Sepakat Bkt Tagar, Selangor
Pikat   : BB Sempoi
BH     : Kopi "O"
Rank   : Tapau ke-10

Assalamualaikum & salam sejahtera

Sudah sekian lama aku tidak kemas kini blog Pemikat Tekukur ini dengan kisah-kisah laman. Hari ini aku curi kesempatan sedikit untuk update kisah bulan-bulan yang lalu.

Laman yang aku masuk ini sekadar ulangan untuk repeat BH Gagap 5 patah yang aku jumpa dahulu semasa melaman bersama Suhaimi Harun. Laman ini agak menarik kerana suasananya meriah cuma rasa sunyi sedikit berikutan ladang sawit yang gelap dan banyak khinzir. Pernah kawan melihat kelibat Sang Belang di kawasan berdekatan. Pada tarikh ini aku masuk ke laman bersama Mat Sempoi, dia bawa merbok & tekukur.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan