ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Selasa, 31 Mei 2016

Warmup BB Kelab Golf 30052016

Sabtu dan ahad lepas aku tidak dapat berhobi kerana kerja dan ahad ada kenduri. Cadangan hendak repeat BH target di laman SKC namun ianya berakhir dengan kekecewaan apabila member beritahu semalam dia sudah bawa pulang burung target tu. Aduhai...........

BB Kelab Golf semakin sihat dan semakin galak dan sudah 2-3 hari aku bawa turun tanah dan lulus dengan cemerlang seperti dahulu. Petang semalam 30.05.2016 aku bawa BB K.G untuk menangkap dan resultnya amat memuaskan.




Sebelum melaman aku ada jumpa anak puyuh. Rasa nak ambil tapi tiada masa nak jaga nak bela. So aku ambil gambar sahaja





Tiada ulasan:

Catat Ulasan