ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Khamis, 14 Jun 2012

Santai Petang



Setiap petang....macam ni la aktiviti kawe & rakan2. Lokasi bkt beruntung Rawang hadapan rumah member je. Sambil2 santai pacak BB @ warm up pikat....tuan pulak hirup kopi panas, banyak syok weh. Dalam gambar atas tu ada 9 orang termasuk kawe....lagi 3 orang tak datang. Jika semua ada 12 orang mau penuh laman, buatnya bawa 2 ekor seorang...idak ka riuh laman....Bh pun tak berani nak singgah. Time xdak tinggal la 2-3 orang yang setia mengajar bb hahah...... Nak datang ke...silakan. 

6 ulasan:

  1. Balasan
    1. meme molek sesangat hehe...

      Padam
  2. Waa meriahnya macam bepesta bang.Ajar BB mesti cepat jadi syoknya ada ramai member disekitar....bestnya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalu BB baru2 turun keno pasak jauh2 sket @ jgn buat turun hehe....kang tenggelam kepala terkedu

      Padam
  3. Seronok kalu ada satu group ngajar ni...kawe jo hok musing sore2...buke tokse nok ikut saing tpi saing takdok...hahaha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. maghi alah kok ni laaa Pokwa weh...sambil2 ngaja pkena kopi panas, sakat menyakat....pecoh perut la.

      Padam