ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Selasa, 26 Jun 2012

Clearing Stock


Petang tadi member tanya " mu nak jual tak merbok, ada berapa ekor ? tadi aku call kedai cina tu..dia kata nak 20 ekor rm4 seekor". Kawe pun cakap lah ada dalam 8 ekor, duk kira2 8 x rm4 = rm32. Hummm lepas la buat beli makanan burung & tuan burung. Duk tangkap saja buat apa....biarlah mendatangkan hasil tambahan pulak burng merbok ni makan banyak...berak pun banyak. Masa merbok ada 3-4 ekor dulu.....kambu kawe untuk 1 ladung hanya 1 scoop jah.....tambah merbok lagi 4 ekor jado kena tambah 1 scoop lagi.....aiiiii parah gini. Merbok kat rumah ada lagi 3-4 ekor simpan, bakal2 buat pikat kot2 nak menjadi....

6 ulasan:

  1. goreng pon sodap.. kih kih kih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. xlalu kawe nok goreng mie weh haha

      Padam
  2. Bijok demo wey...jadi pitih belako.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nok pilih hok molek2 xpandei, sipe banyok2 xdok pasa...jual la. Cumo kawe xpuas hati bab rega ni kedai yg kontrol...beli rm4 pah dio jual rm15..

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ade lg yg nk di jual x??

    BalasPadam