ALUAN

Agama Ku

Agama Ku

Pesanan

Dari Anas bin Malik r.a. berkata Rasulullah s.a.w. telah bersabda : “ Barangsiapa yang berselawat kepadaku satu kali, maka Allah berselawat kepadanya sepuluh kali dan akan dihapuskan daripadanya dosa dan diangkat baginya sepuluh darjat.
(Muslim)


Selasa, 29 Mei 2012

Ops Tagar 3.0

Tarikh : 29 May 2012 Selasa
Masa : 6.00pm - 7.00pm
Lokasi : Bkt Tagar
Misi : Training

Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua pembaca blog kawe ni. Sokongan & kesetiaan anda semua amat dihargai hehe. Tak puas hati pergi memikat hari minggu lepas kat Bidor tidak peroleh hasil, petang ni hajat nak pergi gasak lagi pikat yang tak macam pikat ni & sekor BB masuk sawit. Lokasi ladang sawit minggu lepas punya, sampai lokasi pasang pikat & BB....humpppppp sepatah haram xbunyi 2-2 ekor. Dasar BINATANG. Kedengaran sekor Guk 1 duk lambung guk dengan sora agak keras sket, tak lama kemudian dia tembak melayang atas pikat. Pikat menekan 2-3 patah debokkkk jatuh menguku, Hati panas je tengok pikat diam seribu bahasa, lidah kelu tak terkata. Selesai 1 round angguk nampak dah patuk2 kaki.....sah dah kena ni. Gambar menceritakan selebihnya......


Ini yang buat mudah lucut.




11 ulasan:

  1. tahniah...bro sejam pun dan lg tapau

    BalasPadam
    Balasan
    1. TQ jaka....nyambil saja. Tension dgn pikat aduiii

      Padam
  2. Balasan
    1. idop brapo molek mano mie weh...xleh lawe tombee belaka.

      Padam
  3. dalam tak bunyi tapau..tahniah pikat power tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. letih abe jo weh..beli pikat tapi keno ngajar lagi adui

      Padam
  4. penurun bagus tu bro walaupun x bersuara...tahniah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. xtau la penurun duk celoh mano..hehe

      Padam
  5. taniah tapau lagi.burung bagus mesti kena tapau haha....

    BalasPadam